dinsdag 4 april 2017

Cycles of life

Als kind groeide ik op in een autoloos gezin. We deden alles met de fiets en met het openbaar vervoer. Hoe anders had het kunnen gaan als mijn ouders toen al actieve velomobielrijders waren geweest. Dan had ik als peuter al in een mooi kleine houten Stradaatje gezeten en om dan later...

Dat kwam bij mij op nadat ik in in het Vrijdagbericht de 'poster' Cycles of Life van Grant Snider zag. Erg leuk idee, maar behalve dan die ene pensionado op een gewone ligfiets was er voor ons velomobielrijders niet veel herkenbaars te zien. "Dat moet ook anders kunnen...", dacht ik en ging aan de slag. Exact dezelfde indeling, maar met mooiere plaatjes ;-).

Zie voor de bronvermeldingen van de afbeeldingen zie onderaan dit bericht

Voor de liefhebbers: Grant Snider tekende ook een Cycles of Love.










Verantwoording foto's en afbeeldingen:

Ydillic youth: tekening van Eva Navratilova, Awkward adolesence: eigen archief.  Experimental phase: eigen archief. Courtship: velomobiel.nl en Pixabay. Parenthood: eigen archief. Midlife crisis: Bas de Meijer [CC BY-SA 3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)], via Wikimedia Commons. Retirement: eigen archief. Eccentric old age:Bruce McAdam from Reykjavik, Iceland [CC BY-SA 2.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0)], via Wikimedia Commons

2 opmerkingen: