maandag 28 juli 2014

Als ik jou bij de hand vat...


Als ik jou bij de hand vat
Weet ik dat het goed is. Wat

voelt dat aangenaam en vast
Zoals je nu in mijn hand past

Nooit meer laag bij de grond
Een greep bij je kont

Ach, je moet het nog steeds willen
maar nu kan ik jou goed tillen

Dat gladde gebogen staal
maakt jou compleet, helemaal

geen pirouette of bocht is nu te gek
Ik leid jou zacht naar elke plek

en dat was ook heel erg fijn:
voor het passen hoefde je niet topless te zijn...


Heel recent liet ik bij vm.nl ook nog even een tilbeugel monteren.
Iets waarvan ik bij aanschaf dacht het niet te gaan gebruiken.
Maar nu blijkt dat wel héél handig te zijn. In Dronten monteren
ze dit handige hulpstuk zonder dat de bovenkant eraf moet.





3 opmerkingen:

  1. Met een opblaasbaar moertje aan de binnenkant ofzo.................?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die tilbeugel vastmaken van binnenuit bedoel je? Je moet waarschijnlijk lange armen hebben...maar ik zag wel dat Theo de schokdemper los had gemaakt om de body te laten zakken... Het zat er in elk geval in no time op.

      Verwijderen
  2. Hallo Paul,

    Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, de tilbeugel is een van de opties die er gewoon standaard op zou moeten zitten, daar heb je dagelijks gemak van!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen