dinsdag 21 augustus 2012

Blote blog door een te slimme telefoon

Fouten zijn menselijk en zolang ik maar geen grote fouten in het verkeer maak loop het allemaal wel los. Maar sommige foutjes zijn toch wel heel lastig.

Zo was ik eergisteren heel enthousiast bezig de wirwar aan foto's op mij smartphone op te ruimen. Ergens heb ik toen té enthousiast op Alles Selecteren gedrukt waarmee alle foto's op de telefoon in een groot zwart internetgat verdwenen. Ach, nou ja niet erg dacht ik, tot ik me realiseerde dat deze telefoon zo slim is dat ie denkt dat ik het serieus bedoelde.

Dus vrijwel direct synchroniseerde de fout zich naar het internet, inclusief het fotoalbum waar de foto's van dit weblog in staan. Of liever stonden want in no-time was alles weg.

Zwart gat waarin mijn foto's verdwenen (Bron Wikipedia)


Overal op Mooi Geel Is Niet Lelijk stonden nu zwarte gaten met uitroeptekens. 'Stonden' want inmiddels ben ik als een nijvere mier aan de slag geweest om foto's weer opnieuw te plaatsen. Want een weblog zonder foto's is toch maar een kale, blote bedoening.

Pas dus op voor te slimme telefoons!

1 opmerking: