dinsdag 31 januari 2012

Sneller dan m'n schaduw...

Ik heb het echt geprobeerd, op de IJsseldijk van Dieren naar Doesburg. Ik kon echter trappen wat ik wilde, die verrekte schaduw bleef me volgen als een lastige bromvlieg.



Ik was onderweg voor een kort ritje naar Geert in Drempt. Hij is bestuurslid van de afdeling Rheden-Rozendaal van de Fietsersbond. Ze zoeken mensen die de afdeling kunnen en willen ondersteunen. Met in het achterhoofd het feit dat velomobielrijders veelfietsers zijn die in alle opzichten actief met fietsen bezig zijn, had hij me enige tijd daarvoor gemaild. Hij is in het bezit van een Mango+ dus dat schept gelijk een band :-)


Actief in het bestuur ga ik niet worden maar als webmaster van professie kan ik mogelijk wel de meehelpen bij de digitale communicatie van de afdeling. De website en alles wat daar mee te maken heeft.


Vanwege het schitterende weer met een grote boog via Steenderen en Bronkhorst naar huis teruggefietst. In de laatste kilometers raakte nog even de ketting van het voortandwiel maar dat was snel verholpen (zonder vieze handen).

Ik had een jas meegenomen maar ook zonder schuimdeksel was het knus en warm in de Strada. Zelfs geen koude handen. Wel koude oren. Bijna geen sneeuw meer op de weg. Laat die winter maar komen!

Chillfactor
's Middags op de rechtop-boodschappenfiets naar het dynamische winkelhart van het dorp. Toen pas merkte ik hoe koud het was (m.n. de wind). Wat een verschil met een ritje in de Strada.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten