dinsdag 18 november 2014

Bananaman is back!

Eerder kwam ie al op dit weblog voorbij flitsen: Bananaman.  Mr. B. bleek een hardnekkig type te zijn. Te en te onpas hoorde ik daarna op kantoor zijn naam voorbij komen. Och, ik ben natuurlijk wel wat gewend.

Toen ik collega X, diezelfde uit het eerste bericht, laatst sprak over de mogelijkheden van drukwerk, meldde hij tussen neus en lippen door dat we nu ook heel mooi stickers konden drukken. In alle formaten en kleuren. Onschuldig als ik ben, antwoordde ik dat ik ook wel eens aan iets met stickers op de fiets had zitten denken. Een Mooie Grote Gele sticker natuurlijk. En ik vergat het hele onderwerp weer.

Later die middag stond ie ineens weer bij mijn bureau. "Hier", sprak hij, "probeer deze maar eens op je fiets. Kunnen we gelijk nagaan of dat spul een beetje weersbestendig is.".

Tja, dat kon ik natuurlijk niet weigeren ;-)  Eens kijken of Bananaman de winter gaat overleven.

The one and only....


9 opmerkingen:

  1. Zeer gaaf! Eindelijk een goede reden, voor mij althans, een volgende velomobiel in bananengeel te bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo weet je altijd welke fiets de jouwe is want niet iedereen heeft zo'n mooie sticker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan hoor je op kantoor wel de iconische tune van de tekenfilm serie uit mijn jeugd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en heb je al een webshop geopend waar we deze fantastische sticker kunnen bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu ben je wel verplicht ook zo'n kek pakje aan te schaffen Paul ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dacht al dat ik er eerder zoiets voorbij heb zien komen. ;-)
      http://www.harrodblank.com/photography/burningman/artbikes/pages/bm%20321%20banana%20bike%20drive%20by%202005.htm

      Verwijderen