zaterdag 26 april 2014

Vlaggetje?

Nee daar begin ik niet aan. Nou vooruit, alleen vandaag dan!

6 opmerkingen:

  1. Die zit veeeel te laag, die zien ze over het hoofd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wordt alleen maar gezien als je voorbij bent. En dan zit deze vlag op de juiste plaats. '-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies, op je achterwerk!
    Een koning die zelf barst van het geld maar zijn 'onderdanen' niet eens een lang weekend gunt....Typisch vd Oranjes :-( !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mensen zijn rare wezens. Van de week sprong een man voor mijn fiets. Ik dacht: de weg kwijt. In zekere zin was dat ook zo. Ik stevig in de ankers dus voor hem.
    Wilde hij alleen mij opmerkzaam maken dat mijn licht verblindend fel was. "Dat klopt. Dat doe ik opzettelijk." legde ik hem uit. "Over het algemeen krijg ik opmerkingen dat ik slecht zichtbaar ben, vandaar." Denk je dat hij blij was deze verklaring? Nee. Verbolgen bitste hij me toe:"Ja, en je bent ook veel te laag, je bent niet te zien. Je MOET een vlaggetje dragen!!!"
    Dank u wel, prettige dag verder.......begrijpt u het nog? Dan snap u meer dan wij (Farce majeur)
    BrandweerQuest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig moeten we niet naar de eisen van elk individu plooien, maar gewoon de wegcode volgen.

      Verwijderen
  5. leuke fiets zo

    enuh wij moeten niks ...enkel aan de regels houden....

    BeantwoordenVerwijderen